05 октомври 2015

bg-mamma.com свидетелства



Изключителни свидетелства от реални хора за съприкосновнието им с бесовете:


"преди 5 или 6 години ме нападна един мъж някъде около полунощ. Прибирах се към квартирата си, уличната лампа беше изгоряла, оставаха ми няколко метра до вкъщи. Трябваше да изкача едни стълби; бях някъде по средата им, когато отгоре изникна един мъж и когато се изравни с мен допря нож до гърлото ми. Искаше да му направя свирка. Направих му...и останах жива......бях девствена тогава...много тежко го преживях, ходих и на невролог и на психолог, изписаха ми куп "розови" лекарства.....както й да е. Тогава не отидох в полицията, защото не видях лицето на този мъж, беше януари, той беше облечен с шуба, която покриваше долната част на лицето му, а нагоре имаше шапка, абе нищо не видях, тъй като както казах уличната лапма беше изгоряла..., но отидох в църквата, която беше в квартала, не знам защо, просто имах такава потребност.
Разказах на отчето какво ми се беше случило, няма да разкавам в подробности, но на следващия ден беше сложена нова крушка и цялата улица грееше, както и да е, разказвам това, защото мисля, че има връзка с последвалото....2-3 месеца след това реших да постя за Великден; постих и се изповядах в един манастир наблизо......върховно изживяване (преди това, нито съм се интересувала от църкви, нито ннищо, дори за първи път тогава разбрах, че в православието има изповед).....След великден май някаква ваканция имаше или сесия, не си спомням, но всичките ми съквартиранти си заминаха по роднит е градове, останах само аз в цялата къща, защото тъкмо бях започнала работа... Къщата имаше двор и беше на два етажа. Аз обитавах долния с едно момиче. На горния - в една от стаите живееше момиче иконограф........Никога откакто се нанесе, не съм виждала в стаята й библия, въпреки, че те изучават и богословие......та сега ще ви арзкажа какво се случи с мен, може и да не е за тази тема, но сега ми дойде вдъхновението и ще го разкажа....Както си седях навън на двора под навеса в един късен следобед и си пиех коктейла изведнъж чух в главата си глас - Петя иди в стаята на Еми (иконографката) и вземи библията под бюрото й......и някаква сила ме вдигна буквално от пейката и ме заизкачва по стълбите към втория етаж...Влязох в стаята и наситина имаше библия под бюрото (оказа с епо-късно, че тази библия вече година била в един неин колега и той няколко дни преди това й я върнал).....Взех библията и я отворих напосоки, попаднах на някакъв текст, в който пишеше, за една жена,  в която бил се вселил дух и тя трябвало да бъде на хляб и вода за да  се избави.....и аз така се уплаших, че два  - 3 дни ядях само хляб и пиех вода. Много ме беше страх, нямам думи да ви опиша.....на третия ден май беше като се прибрах от работа в квартирата (пак сама) и изведнъж тялото ми започна да се тръска чак до земята, аз нищо не правех, то само, но толкова се тръскаше, леле, не мога да ви опиша, едва ли не чак главата ми щеше да се удари в земята. Това продължи много дълго. нищо не можех да направя, не можех да спра въобще, това все едно не беше мое тяло.....и изведнъж спря...и се почувствах толкова лека, но същевременно толкова ме беше страх, че си събрах набързо нещата и заминах за вкъщи.........забравих и работа и всичко...Не знам какво точно се случи тогава с мен. Но ето, все още съм жива, имам любящ съпруг и невероятно детенце, което много ме радва....

 абе всъщност много преживявания съм имала, почти всичко, което сте писали и дишането и шумове и топлина до мен, но никога дотогава не бях изживяла нещо директно върху мен.....

тази история не си я измислям.......дори понякога досега мъжо ме бъзика за нея.............."



https://www.bg-mamma.com/index.php?topic=176062.msg3526977#msg3526977

"бях 4-ти курс и една вечер съм си легнала  в къщата ни на вторият етаж,лято ,прозорецът отворен..късно ,нашите спят долу!Аз гледам от леглото през прозореца...и изведнъж от долу "долетя" един мъж и застана на прозореца и започна да ме гледа-ужас,облечен целият в черно и черна шапка-седи и ме гледа!!!Гледа,гледа,аз от страх не мога да дишам чак и по-едно време полетя на горе(той е от вън)към покрива и в този момент такъв трясък се чу на тавана,все едно всичко се продъни и трещи,желяза,абе страхотия-тишината се раздра...........
седя вцепенена и си викам...татко сега ще дойде,няма начин да не е чул,но..........нищо!
После бягах долу и треперя и ги питам,а те спят сладко и ми викат,че съм сънувала!


А след години ,пак в къщата сестра ми ми разказва как човек пак облечен в черно дошъл и седнал на гърдите и и започнал да я души,тя не можела да вика чак да събуди нашите и си казала:умирам и започнала да се моли на Бог и мъжът изведнъж изчезнал!!!

Майка ми на младини също някакъв такъв я бил душил Praynig

Оле много страшно.....тия години се навивах,че са сънища,ама сега като ви чета!!!"


https://www.bg-mamma.com/index.php?topic=176062.msg3525339#msg3525339

"Аз съм изключително рационална и практична личност с доста стабилна психика. От близо 2 години, обаче, започнах да се съмнявам в психичното си здраве....сега чета писаното и доста ми олекна - явно не полудявам!
Преди 2 години с мъжът ми си купихме жилище. Рано сутринта, към 6.00ч, малко след като мъжът ми тръгна за работа, аз полудремейки видях, как вратата на спалнята полека започва да се отваря и някой се промъква в стаята. В първият момент реших, че мъжо е забравил нещо и се връща, като гледа да не ме събуди - ама не беше той! Човекът(убедена съм, че беше мъж) застана в ъгъла м/у гардероба и прозореца, точно на 2 крачки от мен и просто ме гледаше. Не виждах лице, не ме беше страх, просто се чудех как, за бога, е влязъл в апартамента, след като ясно чух как мъжът ми заключи вратата! И се събудих...и всичко в стаята беше същото, само дето нямаше никой! Общо взето историята се прие като шега, самата аз не приех този сън за нещо особено. Но след 3-4 дена, този "човек" пак влезе в стаята, пак застана в ъгъла, този път малко по-близо до мен...и пак се събудих, нямаше никой и часът беше 6.05.
След няколко дена (вече ме беше страх да заспя, след като мъжът ми тръгне за работа) някой започна да върви в коридора, ясно чувах стъпките, вратата на спалнята се отвори, някой идваше към леглото...и усещах явна заплах и просто исках да се събудя...и часът пак беше 6.05.! Последваха още посещения, но вече доста по дръзки - дърпаха ми одеалото, ясно усещах как някой се качва на леглот и пълзи към мен, стъпките идваха все по-близо, преди да успея да се събудя, а щом се събудех, ставах (което беше много трудно, цялата бивах скована от ужас), светвах лампата и пусках радиото, за да не заспя. И все си мислех - какво ще стане, когато стигнат до мен?!
Мъжът ми не ми вярваше особено, казваше, че съм под стрес от новото място...докато не му се обадих на работа една сутрин към 6.30, пищяща от ужас да си дойде веднага, защото няма да остана и миг сама в апартамента. Този път бяха няколко "човека", вървяха към леглото, чувах стъпките им, нещо шепнеха..застанаха точно до мен, една жена се наведе, усещах й дъха...а аз просто исках да се събудя...никога през живота си не съм била толкова уплашена, толкова ужасена...
Викахме един ходжа, чете нещо човека, ръси с вода....около месец нямах посещения, след това пак започнах да чувам стъпките покрай леглото...и някъде тогава разбрах, че съм бременна. Посещенията спряха изведнъж, само един път (бях в 4 месец) чух как някой ходи в коридора, спира пред вратата на спалнята...но не влезе...
Какво беше това и до днес не знам, а много ми се иска да разбера, защото сега в тази стая спи детето и много често нощем се буди, пищейки, гледа към вратата и сочи с пръстче...така ме е страх да не би "гостите" да навестяват и него понякога...
Помагайте, кажете какво се прави, къде се ходи - магии ли са, духове ли...?"